неділю, 5 лютого 2017 р.

День безпечного Інтернету






7 лютого 2017 року у світі відзначається День безпечного Інтернету 
під гаслом   «Будь зміною: об’єднаймося для кращого Інтернету».
Інтернет є таким, яким ми створюємо його щодня: він є кращий і доброзичливий настільки, наскільки кожний з нас є ввічливим та позитивним онлайн.
Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні запрошує долучитися до спільного проведення цього дня у вашій родині, школі, місті, організації, країні, світі.
Як  приєднатися? 
Логотип «День безпечного Інтернету» можна завантажити тут
Повідомляйте про свої події у соціальних мережах, використовуючи хештег #SID2017
Створіть свою обіцянку щодо безпечного користування Інтернетом для 2017 року та беріть участь у #saferinternetchallenge. Наприклад, «Обіцяю у 2017 не публікувати фото інших без їх дозволу», «Обіцяю у 2017 не використовувати гаджети як няню для своєї дитини!» 
Українською мовою можна завантажити тут: Ключові повідомлення до Дня безпечного Інтернету 2017
Завантажити посібник «Освіта в сфері прав людини в Інтернеті» з 5 новими груповими вправами можна завантажити тут
Відео про права людини Інтернет-користувачів можна завантажити тут: http://hr-online.org.ua/ua/kursi/
Рекомендації для шкіл можна завантажити тут
Приєднатися до міжнародної кампанії «Рух проти мови ненависті он-лайн» можна на сайті: https://www.facebook.com/nohatespeech.ukraine таhttps://www.facebook.com/groups/672070812836967 (українською мовою) абоhttp://www.nohatespeechmovement.org/ (англійською мовою) або 
Завантажити практичний посібник «Букмаркс: керівництво по боротьбі з мовою ненависті он-лайн за допомогою освіти у сфері прав людини» . Посібник містить 24 вправи та призначений для роботи з молодими людьми у віці від 13 до 18 років, однак вправи можуть бути адаптовані й до інших вікових груп. 
Для отримання відкритого цифрового бейджу «Організатор заходу до Днябезпечного Інтернету 2017 в Україні» зареєструйте свій захід за посиланням
Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні рекомендує під часпідготовки до заходів з формування безпечної поведінки дітей та молоді вІнтернеті дотримуватися наступних принципів: 
Визнання Інтернету як значущого фактору соціалізації. 
Врахування того, що Інтернет є важливою та невід’ємної частиною життя сучасної дитини, простором реалізації більшості фундаментальних прав дитини, зосередження на можливостях, які надає Інтернет та його позитивному впливі на розвиток. 
Позитивна атмосфера. 
Створення позитивного емоційного фону спілкування та навчання в роботі з формування безпечної поведінки дітей в Інтернеті, надання стимулів, створення ситуацій успіху. 
Сприяння обговоренню. 
Учні мають можливість обговорювати безпосередній зв’язок теми зі своїм щоденний досвідом користуванням Інтернетом та плануванням подальших дій його безпечного використання, починаючі зі спілкування у соціальних мережах, завершуючи придбанням товарів онлайн. 
Відкритість та чесність.
Вчитель має бути відкритим до думок, міркувань, коментарів, пропозицій учнів та чесно визнавати, якщо чогось не знає. Це краще, ніж робити вигляд обізнаності та потрапити у «пастку». Необмежене навчання.
Учні мають можливість не погоджуватися з іншими та вільно висловлювати свої думки на визначенні питання, а не скеровуються до єдиної «правильної» відповіді. Участь дітей та молоді. Учні залучені до планування заходів з безпечної поведінки в Інтернеті та мають можливість обирати ті теми, які потребують розгляду у контексті безпечного Інтернету. Учні залучені в обговорення щодо Інтернету та ролі кожного у його покращенні. Під час заходів вчитель відіграє роль фасилітатора, а не вчителя-інструктора, який тільки дає знання та контролює, що і як повинно бути вивчене. 
Надання інформації про механізми захисту та отримання підтримки 
Учні мають бути ознайомлені з тим, як повідомити про неналежний або нелегальний контент, який вони бачать у соціальних мережах чи на тих сайтах, якими вони користуються. Учні мають отримати інформацію про організації, сайти, телефони гарячих ліній, де вони можуть отримати підтримку, якщо стали жертвою чиїхось дій в Інтернеті. 
Наукова обґрунтованість інформації та відповідність потребам. 
Вчитель має використовувати правдиву наукову інформацію для того, щоб попередити розповсюдження пліток, стереотипів, упереджень. Школа може стати простором, де враховуються потреби сучасних дітей щодо практичних знань про безпечне користування Інтернетом.
Дізнайтеся більше про День безпечного Інтернету на www.saferinternetday.org, включаючи інформацію про заходи в Україні:https://www.saferinternetday.org/web/ukraine/sid
День безпечного Інтернету в Україні у Фейсбуці: https://www.facebook.com/UkraineSID
День безпечного Інтернету у Твіттері: https://twitter.com/UkraineSID
Якщо у Вас є запитання чи пропозиції, будь ласка звертайтесь до Національного комітету Дня безпечного Інтернету в Україні на адресу електронної пошти:ukraine.sid@gmail.com.

Немає коментарів:

Дописати коментар